Dobrze zaprojektowana strona lądowania potrafi czynić cuda. Landing page to narzędzie, dzięki któremu zyskasz odbiorców na swojej liście mailingowej, przekonasz odwiedzających do zakupu oferowanych przez Ciebie produktów lub usług oraz przedstawisz swoją ofertę. Jego zadanie jest proste – skłonić odwiedzających do wykonania pożądanej akcji. Dobrze przemyślana strona lądowania to inwestycja, która po prostu musi się zwrócić.
Czym właściwie jest landing page?
Strona lądowania, docelowa, przechwytująca – wszystkie nazwy odnoszą się do landingu, który ma jeden cel – skłonienie użytkowników do wykonania określonego działania. I wcale nie musi chodzić o zakup. Może to być rozbudowa listy mailingowej, przedstawienie oferty, zwiększenie ilości wejść na stronę internetową lub zebranie kontaktów. Taka strona działa zazwyczaj poza „główną” witryną właściciela i jest skonstruowana inaczej, niż dobrze znane nam strony internetowe. Dzięki temu, że jest zorientowana na jeden, konkretny cel, osiąga znacznie lepsze wyniki konwersji.
Konstrukcja strony przechwytującej
Czy wciąż zastanawiasz się, jak właściwie wygląda „ten landing page”? Na pewno już nie raz na niego trafiłaś 🙂 Jest to długa, wąska strona, którą przewijasz w dół, a która przedstawia Ci jedną, konkretną ofertę. Jej podstawowym atrybutem są rzucające się w oczy nagłówki oraz „przyciski”, które mają skłonić Cię do wykonania konkretnej czynności, np. zakupu szkolenia. Dopiero po kliknięciu przycisku następuje przekierowanie na stronę, na której możesz dokonać zakupu, wpisać się na newsletter lub pobrać szkolenie. Jest prosta i czytelna, skrojona idealnie pod prezentowaną ofertę. Stąd lepsza „klikalność” landingów – nie istnieją żadne rozpraszacze, które oderwałyby Twoją uwagę od podstawowego celu.
Dlaczego potrzebujesz landing page w swoim biznesie online?
Myślę, że już przekonałam Cię, że dobrze zaprojektowany landing page jest świetnym rozwiązaniem, jeżeli chcesz sprzedać produkt lub usługę, rozbudować listę subskrybentów czy zwiększyć liczbę konwersji na swojej stronie. Idą za tym również inne korzyści. Jakie?
- dostarczenie wartościowego ruchu na stronie;
- dodatkowa pozycja w wyszukiwarce;
- kontrola nad ścieżką wizyty użytkownika;
- zebranie leadów;
- proste testowanie osiągów i sprawdzanie wyników;
- możliwość szybkiego modyfikowania strony;
- pomoc w zapamiętaniu marki;
- możliwość trafienia na stronę z różnych źródeł.
Dlatego nie czekaj i zainwestuj w swój doskonały landing page!
Profesjonalny, dobrze przemyślany landing page to inwestycja, która z pewnością przyniesie wymierne korzyści dla Twojego biznesu. Daj się poznać, sprzedaj produkt lub usługę, rozbuduj swoją listę mailingową. Jaki nie byłby Twój cel – landing page umożliwi Ci jego realizację.
Jeżeli chciałbyś skorzystać z pomocy lub porady w sprawie stworzenia landing page skontaktuj się ze mną 😊